Op Zoek Naar Een Goed Online Casino? Check De Klantenservice!
Wat is belangrijk aan de klantenservice van een online casino?
Tijdens het zoeken naar online casino sites waarvan u lid kunt worden, zijn er veel verschillende factoren waar u rekening mee moet houden. U moet denken aan betalingsmethodes, stortingen en geldopnames, het aanbod van spelletjes, bonussen en meer. Maar één belangrijk onderdeel dat vaak vergeten wordt is de klantenservice.
De klantenservice is waarschijnlijk het belangrijkste onderdeel op elke online casino site in de EU en overal ter wereld. Waarom? Omdat bij de klantenservice de mensen zitten waar u op vertrouwd als er iets misgaat.
Wat als u niet aan uw geld kan, en iemand nodig heeft om de geldopname te vergemakkelijken? Wat als u problemen heeft in één van de spelletjes en het spel u vertelt dat u verloren heeft terwijl u eigenlijk gewonnen heeft? Dat zijn het soort problemen waardoor u contact op moet nemen met de klantenservice.
Dit is waar u naar op kijkt bij de klantenservice van een casinosite:
- Het zou in de eerste plaats gemakkelijk moeten zijn om met iemand te praten. U mag niet geforceerd worden om lang te wachten voor u iemand in live chat of via telefoon aan de lijn krijgt. Als de klantendienst zegt dat ze 24/7 bereikbaar zijn, zou u nooit het bericht mogen krijgen dat er niemand is. Als ze 24/5 beschikbaar zijn, moet er 5 dagen per week iemand zijn die u 24 uur per dag netjes en behulpzaam te woordn kan staan.
- Meerdere methoden om de klantenservice te bereiken. Ideaal zou zijn als u ze via live chat, telefoon (het liefst een lokaal of gratis nummer), een formulier op de website of een e-mailadres (het liefst een gespecialiseerd) kan bereiken. E-mails moeten binnen 24 tot 48 uur beantwoord worden (niet meer dan een week, wat vaak het geval is bij onbetrouwbare sites).
- De persoon waarmee u praat moet snel, geïnformeerd, vriendelijk en transparant zijn. Ze mogen uw vragen niet ontwijken door u de hele tijd naar iemand anders door te verwijzen en zouden u niet moeten verplichten om een account aan te maken voor u er één heeft. U komt immers niet voor een verkooppraatje als u nog geen account heeft, u komt voor informatie over het betreffende online casino. Gemakkelijke vragen met gemakkelijke antwoorden zouden snel en correct beantwoord moeten worden.
- De online casino’s waar u zich wilt inschrijven moeten fantastische reviews hebben. Klanten zouden maar weinig problemen moeten melden en degenen die ze toch melden, zouden gemakkelijk en snel opgelost moeten zijn. Als dit het geval is weet u dat u te maken heeft met een betrouwbaar casino en een behulpzame klantenservice.
Voor u een account opent bij een online casino site, raden wij u ten zeerste aan om met iemand van de klantenservice te praten. Zelfs als u al alles weet wat u wilt weten over de verschillende mogelijkheden van het betreffende casino, heeft u nog steeds een manier nodig om te weten of de klantenservice betrouwbaar, gekwalificeerd en behulpzaam is. Dit is een zeer goede graadmeter om te checken of het online casino weet wat het doet.
Om de klantenservice uit te testen is het handig om een tweetal vragen op te stellen, en naar de live chat of het telefoonnummer te gaan. U kunt uw vragen dan stellen aan de medewerker van de klantenservice van het online casino. Probeer een gemakkelijke vraag en een iets moeilijkere, en zie hoe u behandeld wordt. Vraag uzelf dan af, “vertrouw ik dit casino met mijn geld” Als het antwoord “nee” is, blijft u er het best ver vandaan. Als het antwoord “ja” is, heeft u misschien wel een fantastische online casino site gevonden waar u met veel plezier kunt spelen.
Klik hier en speel de leukste games in door ons geteste betrouwbare online casino’s!
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!